SNELLE LEVERING, WEKELIJKS NIEUWE AANVULLINGEN, ALTIJD ON TREND

Veelgestelde vragen

WAAR KAN IK MIJN BESTELLING TERUGSTUREN?

Je kunt jouw bestelling bij ieder Post-NL / DHL / UPS punt afgeven.
Wij adviseren om te retourneren via Post-NL, omdat wij hier zelf ook bij aangesloten zijn en dus gemakkelijker informatie kunnen opvragen. 

WAAROM HEB IK GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN? 

Controleer eerst goed jouw e-mailadres bij het registreren of afrekenen als gast om spelfouten te voorkomen.
Bevestigingsmails kunnen ook terecht komen in de spam/reclame-box.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over jouw bestelling. 


WANNEER KAN IK MIJN GELD TERUG VERWACHTEN BIJ EEN RETOURZENDING?

Bewaar altijd goed de track and trace code zodat je zelf kunt zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen.
Zodra wij retourzendingen ontvangen, storten wij dezelfde dag het geld terug. 
Let op: Het geld wordt teruggestort via het betaalsysteem Mollie.
Het duurt over het algemeen 1 à 2 werkdagen voor het geld weer terug op de rekening staat waarmee is betaald. 

IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN, WAT NU?

Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van jouw bestelling.
Mocht dat het geval zijn vragen wij jou om direct contact met ons op te nemen.
Ook is het handig om foto’s van het verkeerde item naar ons te mailen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om samen met jou naar de beste oplossing te zoeken. 

HOE KAN IK EEN KLACHT MELDEN?

Iedere dag doen wij ons best om de beste service aan jou te leveren.
Helaas kan het voorkomen dat je toch een klacht hebt. 
In dat geval mag je een mail sturen naar info@misuenomode.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen. 

KRIJGEN JULLIE UITVERKOCHTE ITEMS WEER TERUG OP VOORRAAD?

Ben je net te laat met het bestellen van een item en weet je niet of deze weer op voorraad komt?
Je kunt het beste onze Instagram of onze Facebook pagina goed in de gaten houden.
Hier geven wij in onze filmpjes aan als bepaalde items weer aangevuld zijn.       

KAN IK NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING DEZE NOG WIJZIGEN?

Na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze zo snel mogelijk klaargemaakt om te verzenden.
Aangezien de bestelling dan al te ver in het verzendproces zit kunnen wij niet garanderen jouw bestelling tijdig te wijzigen.
Wel kun je altijd contact met ons opnemen hierover. 

KAN IK MIJN CADEAUBON UIT DE WINKEL OOK ONLINE BESTEDEN?

Helaas kun je de fysieke cadeaubon niet online besteden. 

KAN IK MIJN BESTELDE ITEMS OMRUILEN VOOR EEN COMPLEET ANDER ARTIKEL?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Wil je het andere artikel toch erg graag hebben?
Dan kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen op onze webshop en de andere artikelen aan ons retourneren.
Wanneer jouw retourzending is goedgekeurd zullen wij over gaan op terug betaling. 

WAAR KAN IK MIJN KORTINGSCODE INVULLEN?

Wanneer je van ons een kortingscode hebt kun je deze in jouw winkelmandje invullen. 

IK BEN OP HET MOMENT VAN BEZORGING NIET THUIS, WAT NU?

Wanneer je op het moment van bezorgen niet thuis bent kan het zijn dat de bezorger jouw pakket bij de buren bezorgd.
Mocht de bezorger jouw pakket niet bij de buren hebben bezorgd dan doet de bezorger de volgende dag weer een bezorgpoging.
In beide gevallen ontvang je een briefje in jouw brievenbus.

Alle pakketten verzenden wij als pakket post.

Mocht jouw pakket door de brievenbus passen en de bezorger kiest ervoor deze door de brievenbus te stoppen, zijn wij hier niet verantwoordelijk voor. 

WAT IS JULLIE RETOURADRES?

MI SUENO WEBSHOP
KERKSTRAAT 16
2042JE ZANDVOORT
THE NETHERLANDS

WAT IS JULLIE RETOURTERMIJN?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen.
Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op!
Oorbellen / Swimwear / Brillen & Tassen kunnen i.v.m. hygiëne / het niet kunnen controleren of het gedragen is niet retour.

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?

Van maandag t/m zondag van 10:00 uur tot 18:00 uur kun je jouw bestelling afhalen bij ons filiaal in Zandvoort op nummer 16. 
Je kunt jouw bestelde artikelen bij ons passen in de winkel.
Mochten er artikelen niet naar wens zijn, wordt het desbetreffende bedrag teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Wanneer artikelen thuis worden gepast, geldt het retourtermijn van 14 dagen.


WAT IS EEN SOCIALS BESTELLING? 

Wanneer je iets bij ons in de winkel hebt gezien, maar deze items niet op de webshop staan kun je contact met ons opnemen.
Wij zullen dan met jou het proces doorlopen om deze artikelen alsnog te kunnen bestellen.

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel? Maar heb je toch geen tijd om deze op te halen?
Of wil je deze simpelweg toch liever laten verzenden. Neem dan contact met ons op en wij kunnen jou dan helpen om via de ‘Socials bestelling-functie’ de bestelling alsnog te verzenden.

Wanneer je hebt gekozen voor afhalen in de winkel pakken wij jouw bestelling zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling in. Je hoeft niet te wachten op een bevestigingsmail van ons.
Wil je toch zeker weten of jouw bestelling al klaar hangt?


Neem dan even telefonisch contact met ons op +31 (0) 6 190 039 21